CÉGKAPU REGISZTRÁCIÓ

CÉGKAPU REGISZTRÁCIÓ

Kötelező elektronikus ügyintézés 2018. január 1-jétől

 

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi  CCXXII. törvény alapján  2018. január 1-jétől elektronikus ügyintézésre kötelesek az alapítványok és az egyesületek is.
A kötelezettség Cégkapu regisztrációval teljesíthető, amelynek végső határideje

  1. december 31. 
    A regisztrációhoz e-mail cím megadása szükséges és már meglévő Ügyfélkapus regisztráció, ezután lehet majd belépni a HTTPS://CEGKAPU.GOV.HUcímre. A regisztráció során szükséges megadni az elektronikus elérhetőségeket, így a hivatalos e-mail címet, telefonszámot is. A megadott e-mail cím lesz az elektronikus kapcsolattartás címe,  tehát  a hivatalos dokumentumok is erre fognak érkezni.

Amennyiben a civil szervezeteknél kérdés merülne fel a regisztrációval kapcsolatosan, ajánljuk a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalat, vagy az ekozig@1818.hu e-mail címet.