Információk a 2019-es NEA pályázatokkal kapcsolatban

Hírlevél 3

Kedves Olvasó!

A Zala Megyei Civil Információs Centrum 159., “Információk a 2019-es NEA pályázatokkal kapcsolatban” – című hírlevele érkezett Önhöz, melyet honlapunkon is megtekinthet.

Kövessék a híreket a www.zalacivil.hu illetve a facebook oldalon is!

Ha a jövőben nem szeretné hírlevelünket megkapni, a hírlevél alján lévő “Leiratkozom a hírlevélről” feliratra való kattintással megteheti a leiratkozást.

2019. januárjában kerülnek kiírásra a Nemzeti Együttműködési Alap forrásteremtési pályázatai

Összevont pályázati eljárás

2019. január 1-jétől a NEA pályázatok tekintetében változások történtek

A 2018-as évet bezárólag a szakmai és működési pályázatokat külön – külön eljárási folyamatként kellett benyújtani az EPER rendszerében.

2019. januárjában 1 db kiírás, 1 db útmutató alapján 1 db összevont pályázat beadására kell figyelni. (Összevont Szakmai és működési pályázat.)

A pályázatok kiírása januárban várható, ezért kérjük fokozott figyelemmel kísérjék hírlevelünket, valamint az EPER pályázói felületet.

További részletek a  2018. októberében megtartott “NEA INFO-2019” tájékoztató ppt-jében találhatók.

Az előadás szakmai anyaga itt tölthető le,

vagy a honlapunkon megtalálható a Dokumentumtár fül alatt.

Dr. Kecskés Péter – Főosztályvezető – Miniszterelnökség, Civil Kapcsolatok és Társadalmi Konzultáció Főosztálya

I. előadás

Célok és kihívások a civil területen

II. előadás

2018. október A civil területet jogszabályi változásai

Furka Ágnes  –  Döntéstámogatási referens – Miniszterelnökség, Civil Kapcsolatok és Társadalmi Konzultáció Főosztálya

EPER_palyazoi_felulet

Egyszerűsített pályázati eljárás

2019. januárjától a civil szervezetek az alábbi jogosultsági feltételek megléte esetén pályázhatnak alapcél szerinti tevékenységükhöz kapcsolódó költségeik fedezésére

  • helyi vagy területi hatókörű civil szervezetek,
  •  amelyek
    • a támogatási igény benyújtását megelőző két évben letétbe helyezett teljes és közzétett számviteli beszámolóval rendelkeznek,
    • a pályázat megjelenését megelőző két lezárt üzleti évben a beszámolóval igazolható éves összes bevétele egyik évben sem éri el az ötmillió forintot, és
    • Az adott költségvetési év forrása tekintetében nem nyújtott be a Civil tv. 56. § (1) bekezdés b)-g), i) és j) pontjaira vonatkozó támogatási igényt. (Összevont pályázat esetén, nem lehet egyszerűsített pályázatot benyújtani.)

További részletek a  2018. októberében megtartott “NEA INFO-2019” tájékoztató ppt-jében találhatók.

Az előadás szakmai anyaga itt tölthető le,

vagy a honlapunkon megtalálható a Dokumentumtár fül alatt.

Dr. Kecskés Péter – Főosztályvezető – Miniszterelnökség, Civil Kapcsolatok és Társadalmi Konzultáció Főosztálya

I. előadás

Célok és kihívások a civil területen

II. előadás

2018. október A civil területet jogszabályi változásai

Furka Ágnes  –  Döntéstámogatási referens – Miniszterelnökség, Civil Kapcsolatok és Társadalmi Konzultáció Főosztálya

EPER_palyazoi_felulet

Formai vizsgálat – Érvényes regisztrációs nyilatkozat

Mindkét pályázati lehetőség során az Alapkezelő vizsgálja, hogy a pályázó rendelkezik-e érvényes EPER regisztrációval. A nyilatkozatokat a Bethelen Gábor Alapkezelő Zrt. címére kell elküldeni – elérhetőségei a következő cikkben megtalálhatók.

Ennek érdekében, kérünk minden pályázni kívánó szervezetet, hogy ellenőrizze meglévő regisztrációs nyilatkozatát, vagy új pályázó esetén indítsa el a regisztráció folyamatát. Az érvényes regisztrációnak kiemelt jelentősége van az egyszerűsített pályázatok benyújtása során, tekintettel arra, hogy a keret terhére az érvényes pályázatok a beérkezés sorrendjében kerülnek elbírálásra.
A szervezetek tekintetében az EPER regisztrációs adatoknak az OBH által nyilvántartott adatokkal egyezni kell.
Bemutató segítség az EPER regisztrációhoz, nyilatkozat ellenőrzéséhez

EPER_palyazoi_felulet_roadshow

Pályázói EPER belépési pont

Belépés az EPER-be

                        2019. január 1-jétől a NEA pályázatait a                          Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. kezeli

Tisztelt Partnereink! Tisztelt Érdeklődők!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Nemzeti Együttműködési Alappal kapcsolatos egyes kérdésekről szóló 5/2012. (II. 16.) KIM rendelet 2019. január 1-jétől hatályos szabályozása értelmében a Nemzeti Együttműködési Alapot az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő helyett a Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. kezeli.
További információval munkatársaink az alábbi új elérhetőségeken állnak rendelkezésükre.

Postacím: 1253 Budapest, Pf. 36.

Ügyfélszolgálati elérhetőségek:

Telefon: +36 1 896 0620

E-mail cím:  nea@bgazrt.hu

Üdvözlettel:
Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt.

Maradj velünk kapcsolatban :)

Kedves Olvasó,

2018. május 25-ét követően minden adatkezelésnek meg kell felelnie a GDPR-nek, ennek tekintetében a hírlevélre történő feliratkozással kapcsolatos adatkezelésnek is.

Hírleveleinket 2018. május 25-ét megelőzően is az érintettek hozzájárulásával küldtük ki. A hozzájárulásokat az érintettek az adatkezelésre vonatkozó előzetes tájékoztatását követően, szabad akaratukból, kifejezett, egyértelmű, tevőleges cselekvéssel adták meg, ezért hírleveleinket ezen a jogcímen küldjük Önnek.

Ha a jövőben nem szeretné hírlevelünket megkapni, a hírlevél alján lévő “Leiratkozom a hírlevélről” feliratra való kattintással megteheti a leiratkozást.

 

Civil adatbázis

A Zalai Civil Információs Centrum törvényi kötelezettségen alapuló szolgáltatásainak teljesítéshez rendelkezik a Zala megyei civil szervezetek adatbázisával.

2018. augusztus hónaptól kezdődően a civil szervezeteket tartalmazó adatbázisunkat, és azok személyes adatokra vonatkozó részét a GDPR jegyében frissíteni kívánjuk.

Az egyeztetés kétféle módon történhet:

Köszönjük, hogy együttműködő segítségével támogatja munkánkat.

Szolgáltatásaink

TEVÉKENYSÉGEINK, SZOLGÁLTATÁSAINK

  • Partnerségi információs napok szervezése
  • Járásokban való megjelenés, információs napokkal, tanácsadással
  • Képzések szervezése civil szervezeteket érintő témákban
  • Segítségnyújtás a civil szervezetek adminisztratív, elektronikus úton teljesítendő kötelezettségeinek elvégzésében
  • A civil szervezetek, a helyi önkormányzatok és a nemzetiségi önkormányzatok együttműködésének elősegítése
  • A civil szervezetek és az üzleti szféra kapcsolatainak és együttműködési lehetőségeinek fejlesztése
  • Zala megyei civil szervezetek adatbázisa
  • Önkormányzati civil referensek adatbázisa
  • Hírlevél
  • Civil szervezetek és munkatársai számára biztosított jogsegély
  • Információs tartalmak, civil hírek közzététele a CIC honlapján (zalacivil.hu)

Ingyenes tanácsadásaink:

  • Jogi tanácsadás
  • Pályázati tanácsadás
  • Pénzügyi, könyvviteli és adózási tanácsadás
  • Közhasznúsági tanácsadás
  • Társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos tanácsadás
  • Számítógép – kezelési és informatikai tanácsadás
  • Magyar- külhoni magyar partnerségi kapcsolatok elősegítése

Irodai szolgáltatások:

  • számítógép használat
  • nyomtatás, fénymásolás
  • szkennelés

Rendszeresen küldünk hírlevelet országos és megyei civil aktualitásokról, eseményekről, a civil szervezeteket érintő aktuális tennivalókról. Továbbítjuk a tanácsadások alkalmával felmerült gyakran ismételt kérdéseket.

Várjuk a híreket az Ön civil szervezetéről, az aktuális programokról, elért eredményekről, bármiről, ami érdekes, színes a zalai civil életben. Hírlevelünket közel 2000 címzetthez juttatjuk el.

Köszönjük az eddigi sok-sok visszajelzést, programötletet! Kövessék a híreket a www.zalacivil.hu illetve a facebook oldalon is

Várjuk jelentkezésüket!

Amennyiben Ön hírlevelet kap tőlünk, akkor valószínűleg részt vett korábbi szakmai programunkon, és/vagy a Zalaegerszegi Törvényszéken bejegyzett civil szervezet tisztségviselője, személyhez vagy szervezethez köthető e-mail címe megtalálható nyilvános weboldalon.

A következő hírlevél küldés várható napja: 2019. január 15.

Zala Megyei Civil Információs Centrum

8900 Zalaegerszeg, Kossuth u. 47-51.
Tel/Fax: 06 92 707 626, 06-20/474-33-00
info@zalacivil.hu
http://zalacivil.hu/