Új felhívás a Nemzeti Együttműködési Alap keretében – „Civil szervezetek működési célú támogatása 2018.”

Új felhívás a Nemzeti Együttműködési Alap keretében – „Civil szervezetek működési célú támogatása 2018.”

Értesítjük a civil szervezeteket, hogy megjelent az Emberi Erőforrások Minisztériuma által biztosított forrásból, a Nemzeti Együttműködési Alap Kollégiumainak a 2018. évre vonatkozó, NEA-18-M jelű „Civil szervezetek működési célú támogatása 2018.” című pályázati kiírása.

A pályázat célja a magyar nemzeti civil önszerveződés működésének támogatása, a civil társadalom erősítése, a civil szervezetek társadalmi szerepvállalásainak kiteljesedésében való segítése, a civil szervezetek működési költségeihez való hozzájárulása és finanszírozása révén.

A korábbi évekhez hasonlóan a pályázatok lebonyolításával kapcsolatos feladatokat az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő látja el.

A NEA-18-M jelű működési kiírás egységes szerkezetben, egy pályázati kiírás keretében jelent meg.

A pályázatokat legkésőbb 2018.01.15 és 2018.01.18 között, a pályázati kiírásban megadott, kollégiumonként eltérő időpontokban, az Elektronikus Pályázatkezelési és Együttműködési Rendszeren keresztül (EPER-ben) lehet benyújtani.
A felhívások az alábbi linkeken érhetők el: http://www.civil.info.hu/web/nea/palyazatok

Boldog Karácsonyt Kívánunk!

karácsony2

Lokálpatrióta Klub meghívó

A Lokálpatrióta Klub következő összejövetele december 14-én 17 órakor lesz a Megyei Könyvtárban (Deák tér).

Születésnapi beszélgetés Szabolcs Péter szobrászművésszel, városunk Prima díjas díszpolgárával.

Megtévesztő megkeresések a civil szervezetek beszámolóival kapcsolatban

Több bejelentés érkezett az Országos Bírósági Hivatalba (OBH), miszerint civil szervezetek megtévesztő megkereséseket kaptak különböző gazdasági társaságoktól. E társaságok azt ajánlották, hogy ellenszolgáltatás fejében törvényességi és gazdasági szempontból átvizsgálják, javítják a civil szervezetek beszámolóit. Ezáltal megelőzhetik az esetleges retorziókat.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a civil szervezetek beszámolóival kapcsolatban az OBH feladata kizárólag azok nyilvántartása és közzététele. Az OBH tartalmában, érdemében nem vizsgálja a beszámolókat, valamint a civil szervezetek gazdálkodási tevékenységét sem, ilyen vizsgálatokra ugyanis nincs hatásköre.
Kérjük, ha ilyen tartalmú megkeresést kapnak, azt utasítsák el, illetve haladéktalanul jelezzék az illetékes törvényszéknek, vagy a nyomozóhatóságnak.
http://birosag.hu/kiemelt-kozlemeny/megteveszto-megkeresesek-civil-szervezetek-beszamoloival-kapcsolatban

Kiemelkedő társadalmi összefogás eredményeként szabad égboltos :) fitnesz terem nyílt Teskándon

Hozzávalók:

  • Egy követhető értékekkel bíró Házaspár,
  • Feltétel nélküli bizalom a támogatók részéről,
  • Sok- sok önkéntes munkával eltöltött óra.

Eredmény:

  • 7 + 1 fitnesz gép egy szemet vonzó kulturált helyszínen,
  • Szabadban tölthető, időkorlátok nélküli sportolási lehetőség.

Feladat:

  • A megvalósult létesítmény eredeti szellemének fenntartása és továbbadása.

Bővebben

Irodánk segítséget nyújt a CÉGKAPU REGISZTRÁCIÓ elkészítésében

CÉGKAPU REGISZTRÁCIÓ

Kötelező elektronikus ügyintézés 2018. január 1-jétől

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi  CCXXII. törvény alapján  2018. január 1-jétől elektronikus ügyintézésre kötelesek az alapítványok és az egyesületek is.

A kötelezettség Cégkapu regisztrációval teljesíthető,

amelynek végső határideje: 2017. december 31.

Cégkapu regisztráció

A Civil Információs Centrum 2017. december 10-ig segítséget nyújt azon Alapítványok, Egyesületek részére, akik még nem teljesítették Cégkapus regisztrációs kötelezettségüket.

Kérjük, az Egyesületek, Alapítványok képviselőit, szíveskedjenek előzetesen telefonon időpontot egyeztetni a 06-92/707-626-os telefonszámon.

Ezt követően, a munkatársunkkal megbeszélt időpontra szíveskedjen magával hozni:

  • Annak az Elnökségi tagnak az ügyfélkapus felhasználói nevét és jelszavát, akinek nevében történt eddig a Szervezet elektronikus ügyintézése,
  • A Szervezet utolsó, egységes szerkezetű alapító okiratát, alapszabályát,
  • A szervezet hatósági nyilvántartásban való szereplését igazoló okiratát (okiratait): bejegyző határozatát, bírósági kivonatát.
  • A Szervezet nevében eljáró személy aláírási címpéldányát.

Az iratokat az egyszerűbb ügyintézés érdekében szíveskedjenek pendrive-on hozni, így jelentős mennyiségű időt tudunk megtakarítani.

A regisztrációt követően a rendszer visszaigazolást küld a cégkapu-regisztráció befogadásáról.

A cégkapu regisztráció az alábbi linken érhető el: Cégkapu regisztráció

 

Meghívó a Lokálpatrióta Klub összejövetelére

A Lokálpatrióta Klub

Szeretettel vár minden kedves érdeklődőt

a 2017. november 23-án 17 órakor a Deák Ferenc Megyei Könyvtárba megrendezésre kerülő  soron következő összejövetelére.

 Egy magyar futó a Rekordok könyvéből…..

Találkozás Bérces Edit világ- és Európa bajnokkal.

Kiállítás érmekből, pólókból… stb.

Figyelem: helyszínváltozás! Új helyszín: Deák Ferenc Megyei Könyvtár

Figyelem! Változások a Civil törvényben és a NEA rendelet módosító rendelkezéseiben

Összefoglaló a Civil törvény és a NEA rendelet  módosító rendelkezéseiről, valamint a kapcsolódó 20/2017 (09.06.) sz. tanácsi döntéssel elfogadott Tanácsi irányelvekről

(tovább…)

A szív világnapja

A  Szív- és Érbeteg Egyesület 2017. október 6-án, Pusztacsatáron tartotta “A Szív világnapja” elnevezésű rendezvényüket, melyen a Zalai Civil Információs Centrum is részt vett.

IMG_7750

CÉGKAPU REGISZTRÁCIÓ

CÉGKAPU REGISZTRÁCIÓ

Kötelező elektronikus ügyintézés 2018. január 1-jétől

 

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi  CCXXII. törvény alapján  2018. január 1-jétől elektronikus ügyintézésre kötelesek az alapítványok és az egyesületek is.
A kötelezettség Cégkapu regisztrációval teljesíthető, amelynek végső határideje

  1. december 31. 
    A regisztrációhoz e-mail cím megadása szükséges és már meglévő Ügyfélkapus regisztráció, ezután lehet majd belépni a HTTPS://CEGKAPU.GOV.HUcímre. A regisztráció során szükséges megadni az elektronikus elérhetőségeket, így a hivatalos e-mail címet, telefonszámot is. A megadott e-mail cím lesz az elektronikus kapcsolattartás címe,  tehát  a hivatalos dokumentumok is erre fognak érkezni.

Amennyiben a civil szervezeteknél kérdés merülne fel a regisztrációval kapcsolatosan, ajánljuk a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalat, vagy az ekozig@1818.hu e-mail címet.