Zalai Civil Életért Közhasznú Egyesület

2025. JANUÁR 15-TŐL MEGSZŰNIK AZ ÜGYFÉLKAPU!

A jövő év elejétől 2025. január 16-tól jelentős változás lép életbe az elektronikus ügyintézés terén: Megszűnik a jól ismert Ügyfélkapu, helyét az Ügyfélkapu+ és a Digitális Állampolgárság Program (DÁP) alkalmazás veszi át. A módosítás minden olyan ügyet érint, amelyet eddig elektronikusan lehetett intézni, így fontos, minden nonprofit szervezet időben felkészüljön az új rendszerre.

Az Ügyfélkapu+ segítségével továbbra is benyújthatók lesznek olyan dokumentumok, mint az éves beszámolók az Országos Bíróság számára, vagy a nyilatkozatok és bevallások a Nemzeti Adó- és Vámhivatalhoz és az önkormányzathoz. Emellett a cégkapura érkező dokumentumok elérése és kezelése is az Ügyfélkapu+ rendszeren keresztül történik majd.

Azok, akik nem váltanak időben az új platformra, nemcsak az ügyintézési lehetőségeiket veszíthetik el, hanem akadályokba ütközhetnek a mindennapi adminisztráció során is, például hatósági és nem hatósági eljárásokban.

Ezért kiemelten fontos, hogy minden érintett időben tájékozódjon az átállás részleteiről, megismerkedjen az új rendszer működésével, és biztosítsa a gördülékeny átállást az Ügyfélkapu+ használatára.

Tartalom megosztása: